Frequently Asked Question

Question 1:-

I have Darul Qalam Pen But not reading this current Holy Quran Book.Please Help me ? (لقد “دار القلم لكن” عدم قراءة هذا الكتاب القرآن الكريم الحالية. بحاجة إلى مساعدة؟)

Answer no 1:-

Dear please check this might be the copy of Darul Qalam Quran Pen because original Darul Qalam Quran Pen Must Read Providing Holy Quran Book. عزيزي يرجى التحقق من هذا قد يكون النسخة من دار القلم القرآن القلم لأنه يجب قراءة الأصلي دار القلم القرآن القلم توفير الكتاب المقدس القرآن الكريم. Question 2 :- How We Assume The Darul Qalam Pen Quran is Perfect and other not ?? Please Guide كيف “أننا نؤكد دار القلم” القلم القرآن هو الكمال والأخرى عدم؟ الدليل من فضلك

Answer no 2:-

Dear Darul Qalam Quran Pen Having 10 different Certificates from Islamic Affaires, with Trade Mark and Books import and Distribution Certificates Which Clearly Shows there is no any mistake of Coding or software in Pen Quran.While Other Copy Models either no have Certification nor Permission letter or using fake Certificates with Quran Pen (Using other Model Certificate with New Quran Print) They no have fear of Allah Karim. عزيزي دار القلم القلم القرآن بعد استيراد 10 شهادات مختلفة من “الشؤون الإسلامية”، مع العلامة التجارية، والكتب، وتوزيع الشهادات التي تبين بوضوح هناك لا يوجد أي خطأ من الترميز أو البرمجيات في “القرآن القلم”. في حين لا يكون “غيره نسخ النماذج” أما الرسالة شهادة أو إذن أو وهمية باستخدام الشهادات مع القرآن القلم (استخدام “نموذج شهادة” أخرى بطباعة القرآن الجديد) أنهم لا يكون الخوف من “الله الكريم”.

PLEASE NOTE :

Except HONG KONG and UAE, We have no any office in any country. Any company in any country if claiming/saying, We also same Darul Qalam Model Producing..that is total wrong. Beware of such companies they making copy having many mistakes.They have no Fear of Allah.They Earning Haram income.

ما عدا هونغ كونغ ودولة الإمارات العربية المتحدة، لدينا لا يوجد أي مكتب في أي بلد. أي شركة في أي بلد إذا كان مدعيا/قائلا، نحن أيضا نفس “دار القلم النموذجية المنتجة”. هذا هو الخطأ التام. حذار من هذه الشركات أنها صنع نسخة بعد الكثير من الأخطاء.لديهم لا “خوف من الله الكريم”. أنها “حرام كسب” الدخل.